Ben je klantgericht, servicegericht en communicatief sterk? Heb je altijd al bij KLM willen werken? Dit is je kans! Voor de KLM zijn wij op zoek naar enthousiaste en dienstverlenende Hospitality Agents die graag aan de slag willen in een dynamische en internationale werkomgeving.
Helaas, deze functie is momenteel vervuld. Kom later nog eens terug of kijk op onze KLM-pagina voor andere vacatures bij de grootste luchtvaartmaatschappij van Nederland.
Als Hospitality Agent ben je het eerste aanspreekpunt voor onze passagier. Je helpt onze (inter)nationale passagiers, variërend van zakenreiziger tot vakantieganger, om op een prettige en comfortabele wijze aan hun reis te beginnen. Je stapt actief op passagiers af om hulp te bieden of bijvoorbeeld wachtrijen te versnellen, je assisteert bij de Self Service apparaten of verzorgd de incheck van de passagier door middel van controle op de reisdocumenten en inname van de bagage. Je labelt bagage op een juiste wijze en handelt eventuele overbagage af. Je informeert reizigers over boardingtijd, vertrek gate en beantwoord eventuele verdere vragen.
Functie eisen:
✓ Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
✓ Je bent in het bezit van een HAVO / MBO 4 diploma.
✓ Je hebt één jaar ervaring in een functie met klantcontact.
✓ Je bent vier dagen flexibel inzetbaar (tussen 4:30 en 22:00).
✓ Je bent minimaal 18 jaar.
✓ Je woont op een maximale reisafstand van drie kwartier rondom Schiphol.
Heb je na het lezen van de bovenstaande tekst nog vragen?
Bel ons gerust op 088-3746303.