Ik ga starten
Wat kan ik allemaal zelf regelen?
In MyAdecco, ons online portaal, regel je eenvoudig al jouw werkzaken, zoals het:
- Registreren van je gewerkte uren (tenzij jouw opdrachtgever dit doet). Lees meer.
- Indienen van je eventuele reis- en onkosten. Lees meer.
- Beheren en up to date houden van je persoonlijke gegevens en documenten.
- Inzien van je loonstroken, vakantiesaldo, en jaaropgaven.
- Aanvragen van een werkgevers- of perspectiefverklaring. Lees meer.
MyAdecco is gebruiksvriendelijk, zodat jij snel kunt schakelen en alles op één centrale plek hebt.
Waar kan ik terecht met vragen over mijn contract, salaris, loonstroken, verlof en MyAdecco?
Voor al je vragen over je salaris, verlofdagen, onkostenvergoedingen, contracten, loonstroken en MyAdecco kan je terecht bij onze collega’s van Middle Office. Zij zijn bereikbaar via 085-8085283 op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur en via middleoffice@adecco.nl.
Wanneer neem ik contact op met mijn Adecco vestiging?
Heb je vragen over bijvoorbeeld je planning, een cursus of training, je opdrachtgever of je opdracht? Dan staat onze collega’s van jouw Adecco vestiging voor je klaar. Zij zijn bereikbaar via het algemene telefoonnummer of e-mailadres van de vestiging. Deze informatie vind je op www.adecco.nl/contact.
Wat moet je doen als je ziek bent?
Ben je ziek en kun je niet werken? Meld dit dan meteen bij je leidinggevende en het Adecco Verzuimcentrum. Zo kan er vervanging worden geregeld en wordt je loon doorbetaald. Meer informatie over ziekmelden vind je hier: Adecco ziekmelden.
Naar overzicht