Jouw toekomst
in customer service?

Neem contact op

Waarom een opleiding customer service bij Adecco volgen?

  • Relevante vaardigheden. Ontwikkel je kennis op het gebied van social media gebruik of privacy wetgeving… zaken die in de toekomst relevant zullen zijn en blijven
  • Combinatie van leervormen. Volg training online, waar en wanneer het jou uit komt of volg een workshop om samen met anderen te leren en te oefenen
  • Certificaten. Sluit je training af met een certificaat zodat je jouw huidige of toekomstige werkgever kan laten zien over welke extra skills je beschikt
  • Bouw je carrière uit. Met Adecco Training blijf je jouw kennis verdiepen of verbreden en ben je klaar om de volgende stap in je loopbaan te zetten

Een boeiende toekomst in customer service?

In customer service zijn begrippen als automatisering en digitalisering aan de orde van de dag. Artificial Intelligence, Virtual Reality, chatbots en andere technologische ontwikkelingen schudden de wereld van customer service grondig door elkaar. Jouw menselijke vaardigheden maken het verschil. Door je te blijven ontwikkelen zorg je ervoor dat je succesvol bent en blijft.

Redenen genoeg om nu te starten met een training via Adecco. Kies je bijvoorbeeld voor computational thinking, communiceren, omgaan met weerstand of ga je voor het ontwikkelen van je digitale vaardigheden of social media en webcare? Kennis en/of vaardigheden? De keuze is aan jou!

Ontdek onze opleidingen in customer service

Opleiding gesprekstechnieken basis

Gesprekstechnieken: basis

Communiceer jij op een bewuste manier? In deze praktische online training komen alle basistechnieken voor het voeren van een professioneel gesprek aan bod.

Opleiding gesprekstechnieken LSD

Gesprekstechnieken: LSD

LSD staat voor luisteren, samenvatten en doorvragen. Dé vaardigheden die je nodig hebt om jouw gesprekspartner goed te begrijpen. Zo kom je direct tot oplossingen en neem je de juiste beslissingen. Via onze online training leer je hier meer over.

Opleiding klantcontact en social media

Klantcontact en social media

Social media is heel belangrijk voor bedrijven en het belang zal alleen maar toenemen. Via social media heb je direct contact met de klanten en dus is het maken van de juiste keuzes heel belangrijk. Via online training leer je hoe je in de praktijk de juiste beslissingen kunt nemen.

Opleiding EVC-traject

EVC-traject

Voor steeds meer functies wordt een diploma gevraagd. Heb jij wel de kennis en de praktijkervaring maar ontbreekt het papiertje? Laat je competenties officieel erkennen door middel van een EVC-traject.

Opleiding leidinggeven

Leidinggeven

Werk je in een leidinggevende functie of heb je de ambitie dit in de toekomst te gaan doen? Via deze online training leer je hoe je effectief leiding kan geven en je team beter kan laten functioneren.

Ben jij klaar voor de toekomst?

Voel je jouw ambitie groeien? Zin om de kansen te pakken die deze sector je biedt? Ontwikkel je kennis en vaardigheden samen met Adecco training. Laat hieronder jouw contactgegevens achter.