Door het coronavirus staan organisaties voor grote uitdagingen. Aan de ene kant moeten bedrijven gedwongen de deuren sluiten en onzeker afwachten. Aan de andere kant zijn er organisaties die het juist nu drukker hebben dan ooit en de vele helpende handen nauwelijks kunnen inplannen. Daarom lanceren wij, Adecco en Beeple, deze website waar u als horeca- en recreatieondernemer of vrijwilligersorganisatie eenvoudig uw medewerkers en vrijwilligers kosteloos kan plannen, nu en na de crisis.
Heeft u een vrijwilligersorganisatie of een horeca- of recreatieonderneming? Meld u aan via deze link en krijg toegang tot Beeple. Deze online tool maakt het mogelijk om uw vrijwilligers en medewerkers snel en efficiënt en op het juiste moment in te zetten in uw organisatie. Voor u als horecaondernemer biedt de tool specifiek kansen voor ná de crisis, zodra u weer klaar mag staan voor uw gasten. De tool is duidelijk en eenvoudig opgezet, en door het gebruik ervan neemt het aantal planningsvragen en onverwachte no-shows sterk af. Bovendien is er real time inzicht via de tool op de desktop en app op tablet of smartphone. Tot eind 2020 kan de tool kosteloos en vrijblijvend gebruikt worden door vrijwilligersorganisaties en de horeca- of recreatiesector.
“We worden in deze tijd dagelijks geconfronteerd met de uitdagingen waar we als werkend Nederland voor staan. Iedereen werkt hard om de boel draaiende te houden en veel mensen willen elkaar helpen tijdens deze crisis. Ook wij als HR-dienstverlener willen iets terugdoen. Vanuit de sterke samenwerking die wij hebben met Beeple, stellen wij deze tool nu gratis ter beschikking aan de partijen die het zo hard nodig hebben. Uiteindelijk hopen we dat dit een plek wordt waar vrijwilligers, medewerkers en organisaties snel en slim aan elkaar gekoppeld worden voor een efficiënte samenwerking.”
Peter Huesken, director General Staffing Adecco
1. Krijg realtime planningsoverzicht Raadpleeg online een realtime overzicht van alle medewerkers die gepland zijn voor uw organisatie en de bijbehorende werkuren, net zoals het aantal werknemers die nog nodig zijn voor de komende weken, maanden of zelfs jaren. 2. Verstuur automatisch berichten Verstuur eenvoudig vanuit Beeple automatische berichtjes naar medewerkers over nieuwe of gewijzigde planningen. Handmatig bellen of mailen is niet meer nodig. Met Beeple kunt u ook uitnodigingen naar specifieke medewerkers voor opdrachten versturen die niet of onvoldoende kandidaten hebben aangetrokken. 3. Vind alle medewerkers terug in een eigen database Alle medewerkers worden verzameld in een beveiligde database waaraan persoonlijke gegevens en eigenschappen kunnen worden toegevoegd. De juiste medewerkers kunnen gemakkelijk gevonden worden via de filters. 4. Laat medewerker zelf roosteren Laat medewerkers zelf hun werkuren kiezen en wat voor werk ze willen doen. De planningsregels voorkomen dat ze dubbel worden geboekt of te veel uren werken. Reageer op no-shows en last-minute annuleringen met behulp van automatische reservelijsten. 5. 24/7 bereikbaar met mobile app Communiceer onderweg (bijvoorbeeld in crisissituaties) of bekijk de planning via de mobile app.
Op zoek naar meer informatie? Wij helpen u graag. Vul onderstaand formulier in en we nemen snel contact met u op!
Lees de gebruiksvoorwaarden, kennisgeving persoonsgegevens en privacy policy.