cd0cd0ccb44a4
Sla navigatie over en ga naar hoofd content
Assistants Opdrachtgevers
Contact Over ons

Zoek vacatures

Zoek vacatures
Selecteer een van de voorgestelde locaties
  • Alle vacatures
  • Blogs
  • Opleiding en ontwikkeling
  • Kalender
  • Werken als interimmer
Vacature bewaard
Om je bewaarde vacatures te bekijken klik dan hier
Je kunt niet nóg meer vacatures bewaren. Verwijder eerst een oude vacature.
Deel deze vacature via



PMO Practitioner

Als vervolg op onze training 'PMO Foundation' bieden wij de training 'PMO Practitioner'. Deze tweedaagse training heeft als doel jouw kennis over projectmanagement en projectondersteuning verder te verdiepen. Wij doen dit vanuit de theorie aangevuld met praktijkvoorbeelden, oefeningen en cases.

Als PMO'er help je met beter beheersen en uitvoeren van een project. Ook borg je kennis en kwaliteit. Je brengt structuur aan in de projecten en levert de juiste informatie aan voor de besluitvorming.

Het programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • De meest toegepaste projectmanagement methodieken zoals Prince2 en Agile;

  • Jouw rol als PMO’er en hoe jij het verschil kunt maken;

  • De verschillende projectmanagement producten zoals een business case, risico- en issuemanagement;

  • Technieken om in een project zo effectief en proactief mogelijk te ondersteunen;

  • Technieken om de projectplanning te maken die je in een thuisopdracht oefent;

  • Het inrichten van een PMO-organisatie;

  • Inzicht in jouw competenties en de beste fit in jouw huidige of nieuwe functie.

Verdere specialisatie

Wil jij je als PMO'er verder specialiseren en je ook certificeren? De training 'PMO; de verdieping' geeft jou een vliegende start. Na het volgen van deze training ben je bekend met het begrippenkader. Zo is het voor jou eenvoudiger om als vervolgstap bijvoorbeeld het IPMA PMO certificaat te behalen.

Kosten, data en locaties

Wij organiseren deze tweedaagse training op 3 en 17 november van 9.30 tot – 16.30. De kosten zijn € 1250,00 exclusief BTW. De training vindt plaats in het Yin Yang gebouw in Utrecht. Het adres is Euclideslaan 1. 

Wil je dat wij deze training Incompany verzorgen? Geef je wensen bij ons aan via onderstaand formulier en wij nemen contact met jou op.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via het inschrijfformulier.

  • Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging van je inschrijving via e-mail. Hierin vind je ook de bijzonderheden van de locatie en andere praktische zaken.

  • Een week voordat de training begint, ontvang je een e-mail met de laatste informatie.

  • De factuur van jouw training ontvang je op de eerste trainingsdag.


  • Direct inschrijven

    Meer informatie

    Neem voor advies contact op met Inge Romkes, programma manager Top Secretaries, telefoonnummer: 06- 30395290, e-mail: inge.romkes@topsecretaries.nl. Of stel je vraag via onderstaand contactformulier.

Terug naar overzicht
Zoek een vestiging in je buurt
Typ de eerste letters van jouw plaats, selecteer de plaatsnaam uit de lijst en klik op 'Zoek je vestiging'
Top Secretaries

Over ons

Contact

Werken bij ons

Vestigingen

Assistants

Vacatures

Inspiratie

Opleiding en ontwikkeling

Kalender

Opdrachtgevers

Producten en diensten

Inspiratie

Opleiding en ontwikkeling

Vacature aanmelden

Adecco logo
Bent u een werkgever? Terms of use Privacy policy Cookie policy Onderdeel van Adecco
© 2023