cd0a6e456dc70
Sla navigatie over en ga naar hoofd content
Assistants Opdrachtgevers
Contact Over ons

Zoek vacatures

Zoek vacatures
Selecteer een van de voorgestelde locaties
  • Alle vacatures
  • Blogs
  • Opleiding en ontwikkeling
  • Kalender
  • Werken als interimmer
Vacature bewaard
Om je bewaarde vacatures te bekijken klik dan hier
Je kunt niet nóg meer vacatures bewaren. Verwijder eerst een oude vacature.
Deel deze vacature via




5 apps die handig zijn voor je werk

Categorie: Beter in je werk | februari 2022 | door: Marije Leurink – Interim Assistant

Ben jij nog niet zo’n digitale goeroe? Heb je moeite met welke app handig is waarvoor? Of wil je af van al dat papierwerk? In dit artikel lichten we vijf interessante apps uit waarmee we jou als assistant helpen in de snel veranderende digitale wereld. We hebben gekozen voor vijf apps die je met je telefoon kan bedienen.

1. Adobe Scan

Geen stapels papier bewaren of je portemonnee vullen met bonnetjes. De scanner die in je achterzak zit want, je scant alles in een oogwenk. Met deze app is het eenvoudig documenten, formulieren, visitekaartjes en een whiteboard vast te leggen en om te zetten in hoogwaardige Adobe PDF’s. De app herkent de documenten, maakt foto’s en slaat deze automatisch op. Hierdoor hoef je niet telkens nieuwe foto’s te maken en deze op te slaan. Je kunt gemakkelijk meerdere documenten tegelijk scannen.

2. Break Reminder of Stand Up!

Vergeet jij op te staan? Kom jij een stuk minder in beweging als je thuis werkt? Deze app helpt jou bij het beheren van jouw tijd. Als je de app installeert kan je zelf aangeven hoelang je wilt werken en na hoeveel tijd je een ‘break’ wilt.

3. Adobe Fill & Sign

Met deze app kan je snel elk formulier invullen, ondertekenen en verzenden. Je kan zelfs een foto van een papieren formulier nemen en het formulier vervolgens invullen op je telefoon of tablet. De volgende stap is het formulier op je telefoon elektronisch ondertekenen en verzenden. Je hoeft niets af te drukken of te faxen.

4. Microsoft To Do

De app is de digitale versie van de planner die je op elk bureau vindt. Breng focus aan op je werk en in je vrije tijd, met de beste app voor takenlijsten. Het is een slimme dagelijkse planner waar je eenvoudig vanaf de bank een hersenspinsel in kan zetten. Doordat hij synchroniseert met de app in je laptop, heb je al je taken bij elkaar staan. Hang een datum aan de taak of markeer ze als belangrijk en je hebt al je takenlijsten bij elkaar.

5. Adobe Scan

Dit is een populaire toetsenbordapplicatie. Hij geeft je de mogelijkheid om online in een ander lettertype te typen. Laat je socialmedia-profielen opvallen met Fonts. Met deze app trek je de aandacht, val je op en ben je creatief!

Lees ook:
  • Liesbeth ondersteunt haar manager nu nog beter
  • Vivian versterkte zichzelf en werd superuser Teams
  • Zo blijf je blij met je baan nu en in de toekomst
  • Tech-savvy is overal
  • De 5 leukste podcasts op het gebied van carrière en groei
  • Man in het vak Salvatore Anedda
Terug naar overzicht



Het laatste nieuws in je mailbox

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en krijg elke zes weken inspirerende artikelen, informatie over de nieuwste trainingen en uitnodigingen voor events in je mailbox. Als dank ontvang je ons e-book met o.a. 18 tips voor meer werkgeluk.
Ebook Top Secretaries

Zoek een vestiging in je buurt
Typ de eerste letters van jouw plaats, selecteer de plaatsnaam uit de lijst en klik op 'Zoek je vestiging'
Top Secretaries

Over ons

Contact

Werken bij ons

Vestigingen

Assistants

Vacatures

Inspiratie

Opleiding en ontwikkeling

Kalender

Opdrachtgevers

Producten en diensten

Inspiratie

Opleiding en ontwikkeling

Vacature aanmelden

Adecco logo
Bent u een werkgever? Terms of use Privacy policy Cookie policy Onderdeel van Adecco
© 2023