cd0f40204e750
Sla navigatie over en ga naar hoofd content
Home Contact
TS Talk Over ons 030 2333489
Logo Top Secretaries
Zoek vacatures
Selecteer een van de voorgestelde locaties
  • Vacatures
  • Interim assistant
  • Trainingen
  • Oplossingen
  • Blogs
  • Vacature aanmelden
Vacature bewaard
Om je bewaarde vacatures te bekijken klik dan hier
Je kunt niet nóg meer vacatures bewaren. Verwijder eerst een oude vacature.
Deel deze vacature via



PMO Foundation

De vraag naar projectondersteuning bij bedrijven neemt toe. Voor jou als assistent is dit een mooie nieuwe stap. De training PMO heeft als doel jou meer inzicht te geven over de theorie en de praktijk van projectmanagement en projectondersteuning. Ook leer je welke benodigde vaardigheden jij zelf nog moet ontwikkelen om de juiste projectondersteuning te bieden.

De rol van de PMO’er

Wanneer je de projectmanager ondersteunt, help je met beter beheersen en uitvoeren van het project. Ook help je bij het borgen van kennis en kwaliteit. Omdat je zowel de projectmanager als het lijnmanagement ondersteunt, heb je te maken met verschillende belangen. Het is belangrijk dat je de verschillende belangen kan inschatten en afwegen. Als project ondersteuner ben je in staat structuur aan te brengen in de projecten en de juiste informatie aan te leveren voor de besluitvorming.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is projectmanagement en welke methoden passen we in de praktijk toe? ;

  • De verschillende elementen van projectmanagement, zoals doelen stellen, faseren, beheersen en beslissen;

  • De rollen in een projectteam;

  • De rol van de project ondersteuner;

  • Een dag uit het leven van een project ondersteuner;

  • Welke competenties en vaardigheden heb je nodig om een goede project ondersteuner te zijn;

  • De verschillen en overeenkomsten met management ondersteuning;

Kosten, data en locaties

Wij organiseren deze training op donderdag 25 september 2025. De training start om 9.30 uur en we ronden tussen 16.00 uur en 16.30 uur af.  

De kosten zijn € 595,00 exclusief BTW. De trainingslocatie is het Yin Yang gebouw in Utrecht op de Euclideslaan 1. 

Wil je dat wij deze training Incompany verzorgen? Geef je wensen bij ons aan via onderstaand formulier en wij nemen contact met jou op.

Inschrijven

Je kunt je aanmelden via het inschrijfformulier.

  • Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging van je inschrijving via e-mail. Hierin vind je ook de bijzonderheden van de locatie en andere praktische zaken.

  • Een week voordat de training begint, ontvang je een e-mail met de laatste informatie.

  • De factuur van jouw training ontvang je op de eerste trainingsdag.


  • Direct inschrijven

    Meer informatie

    Neem voor advies contact op met Inge Romkes, programma manager Top Secretaries, telefoonnummer: 06- 30395290, e-mail: inge.romkes@topsecretaries.nl. Of stel je vraag via onderstaand contactformulier.

 

 

Terug naar overzicht
Zoek een vestiging in je buurt
Typ de eerste letters van jouw plaats, selecteer de plaatsnaam uit de lijst en klik op 'Zoek je vestiging'
home contact vacatures zoeken
Top Secretaries
Vacatures
Blogs
Interim assistant
Trainingen
Oplossingen
Over ons
Werken bij ons
Contact
Vacature aanmelden

Top Secretaries logo
Terms of use Privacy policy Cookie policy Cookie instellingen Security en Phishing Klachtenprocedure MVO
© 2025