Ticket to the Future
Door (technologische) ontwikkelingen om ons heen verandert er veel binnen organisaties. Dit vraagt ook andere dingen van het secretariaat. Enkele voorbeelden zijn:
-
Van aanbod gestuurd naar vraag gestuurd (proactief) werken
-
Van één op één ondersteuning naar afdelingsbrede ondersteuning
-
Een nieuwe, steeds veranderende, manier van werken
-
Van decentrale aansturing naar centrale aansturing
-
Werken met uniforme processen
-
Continu verbeteren van eigen dienstverlening
-
Werken met nieuwe processen en nieuwe technologieën
Is het secretariaat hier klaar voor?
Je wilt het secretariaat binnen jouw organisatie helpen met toekomstgericht veranderen in een vakgroep van professionals. Naast het zorgen voor bewustwording van de benodigde verandering, gaat het ook om gedragsverandering bij de assistants. Hier hebben wij ons in gespecialiseerd.
Ons programma Ticket to the Future richt zich op gedragsverandering. Het programma zorgt op individueel niveau voor persoonlijke groei en op groepsniveau voor een cultuurverandering die nodig is om ook in de toekomst de juiste organisatie- en managementversterking te kunnen verlenen. Met andere woorden: een toekomstbestendig secretariaat.
Het programma bestaat uit de volgende modules:
-
een gap-analyse (0-meting)
-
een adviesrapport met aanbevelingen
-
doelformulering voor het traject (wanneer is het geslaagd?)
-
diverse kennissessies en teambuilding
-
de vertaalslag naar de praktijk
-
een groepsopdracht en indien gewenst individuele coaching
Meer informatie
Ons Ticket to the Future programma is maatwerk. We wisselen theorie en praktijk af. Wil je meer weten? Laat je gegevens achter via onderstaand contactformulier. Wij nemen dan contact met je op.
Zij gingen je voor:
"‘Yn ferbining kreearje wy ús takomst’ Dit was de titel van het ontwikkeltraject voor de managementondersteuning van KwadrantGroep dat door Top Secretaries is begeleid. In het afgelopen jaar hebben we elkaar leren kennen, synergie gecreëerd en over talenten, werkgeluk, optimalisaties, uniformiteit, feedback, invloed, complimenten, missie, visie en waardes gepraat. We hebben ons dienstverleningsmodel vormgegeven en bij de eindpresentatie de nieuwste technieken gebruikt. Het was een intensief traject waarbij we ook veel hebben gelachen. We kijken terug op een mooie en leerzame reis." Lydie Korthuis, Leidinggevende Managementondersteuning, KwadrantGroep