Contact Center Solutions


Werk waar veel gebeurt

Werken in een klant contact center is nooit saai. Er gebeurt veel, je hebt een heleboel collega’s om je heen, communicatietechnieken veranderen permanent. Het is werk met heel veel pieken. Daarom hebben we altijd goede, gemotiveerde flexmedewerkers nodig.

Bij klant contact centers gelden zelden ‘reguliere werktijden’. Logisch. Veel mensen die vragen hebben, bellen liever buiten werktijd. Dat maakt werken op een klant contact center extra interessant voor studenten, moeders die hun werk willen combineren met de zorg voor kinderen en 50-plussers.

Bedenk wel dat het pittig werk is! In korte tijd worden stevige prestaties van je gevraagd en de mensen die je belt zitten niet altijd op je te wachten.

”Adecco toont echt persoonlijke belangstelling. Het lukt altijd om op mijn niveau een passende functie te vinden. De begeleiding is goed, er vinden vaak ontwikkelgesprekken plaats. Ik werk al zes jaar met veel plezier in dit vak.”


 Ben jij geschikt voor dit werk? We hebben een leuke test om daar achter te komen!

 
Dit zijn de basisvoorwaarden:

  • Je communiceert vlot en correct
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Je gaat vaardig met computers om
  • Je hebt inlevingsvermogen en bent geduldig
  • Je wordt niet nerveus van een beetje gezonde werkdruk


 
Dit is wat wij je te bieden hebben:

  • Correcte honorering
  • Diversiteit en werktijden
  • Goede introductietraining en begeleiding naar je werkplek
  • Coaching en ondersteuning op locatie
  • Loopbaanadviezen en mogelijkheid om door te groeien
  • Toegang tot een breed aanbod van online opleidingen
  • Fijne collega’s

 


Wat doet een klant contact center?

Het woord zegt het al. Alles draait om klantcontacten. Het accent ligt op telefoonverkeer, maar het aandeel van e-mail en sociale media neemt toe. Een klant contact center is een centrale locatie, in of buiten de eigen organisatie, waar alle communicatie met klanten samenvalt. Het is een dynamische, hightech werkomgeving. Er worden inbound en outbound contacten afgehandeld. Outbound wil zeggen dat klanten zelf het initiatief hebben genomen om te bellen of mailen. Denk aan servicevragen, informatieverzoeken of een helpdesk. Het contact center is de eerste lijn, probeert vragen te beantwoorden of verwijst door. Bij inbound ligt het initiatief bij het contact center. Denk aan verkoopacties, marktonderzoek of klantenbinding. De meest voorkomende functies zijn: contact center agent, supervisor, contact center manager. Binnen de diverse functies bestaan verschillende rollen. Adecco Contact Center Solutions spant zich in om flexmedewerkers te trainen en op te leiden om naar nieuwe rollen en functies door te laten groeien.

Ga naar onze vacatures >>


Contact


Wij zitten er klaar voor!

Bij Adecco Contact Center Solutions houden we van korte lijnen. Onze opdrachtgevers werken samen met een vaste contactpersoon/adviseur; onze flexmedewerkers krijgen hun eigen persoonlijke contact/supervisor toegewezen. Wij zijn altijd via één centraal aanspreekpunt bereikbaar en benaderbaar en geven graag antwoord op alle voorkomende vragen.

Meer weten over werken in een klant contact center? Bel ons op het nummer 030-6044260  of mail naar ccs161@adecco.nl