Ziggo

 
De specialisten van Ziggo zijn pas tevreden als ook de klanten dat zijn. Daarom zijn ze altijd op zoek naar de beste oplossingen voor de klanten, in de techniek maar ook in het callcenter. Dat vraagt een slagvaardige houding, ja misschien zelfs wel een ondernemersmentaliteit.

Ziggo is steeds op zoek naar initiatiefrijke mensen die buiten de gebaande paden  kunnen denken, maar ook planmatig kunnen meebouwen aan de beste dienstverlening op telecommunicatie- en entertainmentgebied. Mensen die het een uitdaging vinden een jong bedrijf met 2.800 collega’s te komen versterken om samen ieder dag 7,8 miljoen mensen te bedienen met televisie-, internet- en telefoniediensten.

Ziggo verwacht veel van haar medewerkers. Maar daar staat ook wat tegenover: een fijne werksfeer en goede arbeidsvoorwaarden. Medewerkers worden als professional gezien, hun mening wordt gehoord bij de verbetering van het klantcontact en ze zijn het middelspunt vanhet vieren van successen. Ziggo biedt haar medewerkers de mogelijkheid tot een verdere loopbaan binnen Ziggo. 

Ben je nieuwsgierig naar wat Adecco jou bij Ziggo te bieden heeft, bekijk dan hier het actuele vacatureaanbod