Onze services

Allround in ons specialisme

Wij bieden kennis- en capaciteitsoplossingen ten behoeve van klantcontact centra. Daarbij ligt de focus op de operationele sfeer. We werven, selecteren en testen kandidaten, voor vast en tijdelijk, en we organiseren de inzet. Dat doen we vaak op locatie, met de ondersteuning van efficiënte planning tools. Als allrounder binnen ons specialisme bieden we alle relevante call center service.

  • Werving & Selectie
  • Testen
  • Training, coaching, loopbaanbegeleiding
  • Retentieprogramma’s
  • Pool Services
  • Analyse, advies, procesoptimalisering
  • Kennis- en inspiratiesessies
Amir Abdul, Interim Projectmanager KCS: “Voor een eindejaarsproject bestond de urgente behoefte aan voldoende medewerkers voor een outbound belcapaciteit van 150 uur per dag. Adecco CCS heeft proactief meegedacht over de voorselectie, de planning en de training. Binnen de afgesproken termijn konden we aan de slag!”

 
 Werving & Selectie
Van voor- tot eindselectie, voor vaste medewerkers en flexwerkers. Via eigen database, j jobboards en social media. Met basistest en referentiecheck. 

 Testen op vaardigheden, motivatie en prestaties
Met nadruk op klant- en servicegerichtheid, luisteren, commerciële vaardigheden, taal- en digivaardigheden. Klantspecifieke praktijksimulaties.

 Training, coaching, loopbaanbegeleiding
Introductietraining, vervolgtrainingen, toegang tot breed aanbod van online cursussen. Actieve aandacht voor groei- en doorstroommogelijkheden.

 Retentieprogramma’s
Eigen en/of klantspecifieke programma’s om uitval en uitstroom te minimaliseren. Daarnaast besteden we maximale aandacht aan coaching en begeleiding door ervaren teamleiders, bieden we veel opleidingsfaciliteiten en houden we in de planning rekening met individuele wensen.

Poolmanagement
Samenstelling en management van klantspecifieke flexpools. Brochure Flexpool Services downloaden.

Analyse, advies en procesoptimalisering
Specialisten van Adecco Contact Center Solutions komen altijd persoonlijk bij opdrachtgevers op locatie voor een gedegen intakegesprek. Op eigen initiatief maken wij een scan van de flexprocessen en brengen wij advies uit met verbetervoorstellen. Dit resulteert niet zelden in kostenbesparing en kwaliteitsverbetering.

Kennis- en inspiratiesessies
Bedoeld om relevante en actuele kennis vanuit de klantcontact praktijk te delen met opdrachtgevers en betrokkenen.