Hans Pruis, CEO Adecco Group Nederland, na toekenning Best Workplace titel: ‘Werken aan vooruitgang. Dat zit in ons DNA.’

• 22-3-2017
  • Adecco Group

Zaltbommel, 22 maart 2017. "Bij ons is werk het middel om samen vooruit te komen. Dat doen we in een omgeving waarin energie en drive centraal staan, met oprechte interesse in elkaar. Een cultuur die menselijk en warm is, fit en in vorm. Dat mijn collega’s zich hierin thuis voelen, onderschrijft onze score in het onderzoek van Great Place to Work. Zij zorgen ervoor dat we steeds weer op de lijst van Best Workplaces van Nederland staan.”

Aldus Hans Pruis, CEO Adecco Group Nederland, na de bekendmaking van de Best Workplaces op dinsdagavond 21 maart in Amsterdam. Het is de tiende keer dat het predicaat aan Adecco Group Nederland is toegekend, in de categorie ‘Grote en multinationale ondernemingen’.

Bouwen aan een betere toekomst

CEO Hans Pruis noemt het onderzoek vooral waardevol, omdat medewerkers de grootste stem hebben in de uitslag. “Het hoge percentage medewerkers dat de vragenlijsten heeft ingevuld, getuigt van betrokkenheid. De GPTW-uitkomsten zijn belangrijk voor onze organisatie, we gebruiken deze elk jaar om ons werkgeverschap te blijven verbeteren. Dat past bij ons als organisatie die dagelijks werkt aan vooruitgang.’

Hoe meer vertrouwen, hoe beter, ook voor klanten

Great Place to Work® Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier bij organisaties. Een geanonimiseerde enquête onder medewerkers is bepalend voor de uitslag. Het initiatief ontstond ruim 25 jaar geleden in de VS. Het principe is dat de relatie tussen medewerkers en managers van grote invloed is op de motivatie van medewerkers en daarmee op de beleving van klanten. Hoe meer vertrouwen, hoe beter voor iedereen.

Over The Adecco Group Nederland

Werk is het middel, vooruitgang ons doel. Vanuit die kernwaarde draagt The Adecco Group Nederland bij aan de persoonlijke ontwikkeling en groei van talentvolle mensen en de toekomstperspectieven van bedrijven en organisaties. Met diverse labels – Adecco, Ajilon, Badenoch & Clark, Pontoon en Lee Hecht Harrison – is The Adecco Group wereldwijd de grootste aanbieder van HR-oplossingen. Dagelijks verbindt The Adecco Group wereldwijd meer dan 650.000 flexibele medewerkers met opdrachtgevers. The Adecco Group is een Fortune 500 onderneming.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met Babs van de Voort, Marketing Director Adecco Group Nederland, 06-53452041, babs.van.de.voort@adeccogroup.com