Fietsend naar een verpletterende finale

 

In 2011 vonden op tal van locaties in Nederland fiets- en spinning-events plaats, waarvan enkele onder de bezielende aanvoering van Leontien van Moorsel, ambassadrice van Win4Youth. Medewerkers en relaties van Adecco Group Nederland hebben de eindsprint ingezet. Ons gezamenlijke doel was: 1 keer de wereld rond. We zijn nog maar een paar kilometer verwijderd van 2 keer de wereld rond. Voor elke 5 kilometer gaat 1 US dollar naar projecten voor jongereneducatie. Namens de internationale Adecco Group.

Win4Youth is een wereldwijd charitatief initiatief van de Adecco Group, gelanceerd in 2010. In dat jaar zijn duizenden kilometers voor het goede doel afgelegd in de vorm van loopmanifestaties, met de marathon van New York als hoogtepunt. Dit jaar is gekozen voor de fiets en lag het hoogtepunt in Europa. In de zomer kwamen tientallen ‘helden van Adecco’ vanuit alle uithoeken van de wereld naar Zuid-Frankrijk om samen de roemruchte Mont Ventoux te bedwingen. De Team Spirit hing letterlijk in de ijle Alpenlucht. 

Samen voor het goede doel

Team Spirit is één van de vier kernwaarden van Adecco. De andere drie zijn: customer focus, entrepreneurship en responsibility. De wereldwijde campagne Win4Youth is rond deze kernwaarden gemodelleerd. Medewerkers worden uitgedaagd om in teamverband sportieve verbanden aan te gaan met klantrelaties en op een actieve, ondernemende manier hun verantwoordelijkheid voor de wereld om ons heen te nemen. Net als tijdens de eerste editie van 2010, is ook dit jaar op grote schaal en met veel enthousiasme aan de uitdaging gehoor gegeven. Adecco Group Nederland begon met de doelstelling van 40 duizend kilometer (1 x de wereld). Intussen staat de teller op meer dan 72 duizend kilometer en wordt overal gesleurd aan de eindsprint om samen een topprestatie van 80 duizend fietskilometers neer te zetten. Voor het goede doel!